December werd een echte feestmaand. We begonnen de maand met een nachtelijk bezoek van de gekke pieten die onze klas helemaal op zijn kop hebben gezet en letterkoekjes in onze schoenen hebben gestrooid.

We kregen ook hoog bezoek van sinterklaas die met de takelwagen toekwam op school. Roetpiet was vergeten tanken en gelukkig kwam de takelwagen sinterklaas brengen naar onze school. We kregen een mooi klasgeschenk van de sint: houten speelgoed (loose parts).

We zongen als integratie-activiteit de goeie oude sinterklaasliedjes met juf Ann van het eerste leerjaar.

We sloten de maand af met een kerstfeest in de klas en na school de kerstdrink met de ouders. Zoals elk jaar vinden kinderen en ouders het heel gezellig.

Prettige feesten en een mooi 2024!