Op 23 en 24 maart 2024 waren we met 73 leerlingen zesde leerjaar te Nieuwpoort voor het feest vrijzinnige jeugd.

Het weekend had ons al op voorhand wat kopzorgen bezorgd omdat we de eerste maal op meer dan 20 jaar de grote zaal niet hadden. Ook de weersvoorspellingen waren niet wat we gehoopt hadden. Toch vertrokken we met een grote bende richting kust.

Er was een workshop gipsbeelden maken , werken met allerlei karton, een duinenspel, spelletjesavond, enz…

Het succesnummer is en blijft het zwemmen in sunparcs natuurlijk!

Wegens gebrek aan grote feestzaal moesten we een andere viering voorzien. Niet evident met zoveel leerlingen en  nog eens een massa bezoekers op zondag. We hielden toen maar een tentoonstelling waarbij iedere feesteling zijn ouders mocht rondleiden en tonen wat we zoal deden rond het thema “appartemensen”.

Het was heel druk maar uiteindelijk had iedereen weer een fantastisch weekend en de juffen waren doodmoe maar tevreden!

Foto’s: https://photos.app.goo.gl/RJKXbxf2R4wq2AV78