De laatste maand in de derde kleuterklas: een maand om nooit te vergeten.

Op het programma stond een bezoek van de politie die ons uitleg gaf over het verkeer en de veiligheid in onze samenleving.

Er kwamen ook papa’s vertellen over hun job, wat we heel boeiend vonden.

Als kers op de taart maakten we een schoolreis naar de Gavers in Harelbeke waar we in de voormiddag het avonturenpad bewandelden en in de namiddag speelden op de speeltuin. Het was een dag vol beweging, natuur en samen ravotten.

En als slot genoten we samen met onze ouders van onze afscheidsceremonie. We zijn klaar voor de sprong naar het eerste leerjaar!

Kijken jullie mee naar de foto’s?

https://photos.app.goo.gl/wCKtHdiAzUEPoSZm8